1. Yleistä
Nämä toimitusehdot koskevat verkkokaupassamme tehtyjä tilauksia. Verkkokaupan tuotteet myy Hemo Solutions Oy, Y-tunnus 3167214-1. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja ja hintoja ilman erillistä ilmoitusta. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, ellei toisin mainita.
2. Tuotteet ja tilaaminen
Kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet valmistetaan tilauksesta Gelato-palvelun kautta. Tilauksen tekeminen tapahtuu verkkokaupan kautta. Asiakas vastaa siitä, että tilauksen yhteydessä annetut tiedot ovat oikeat. Tuotteiden kuvat ovat viitteellisiä, eikä pieniä väri- tai mittasuhde-eroja voida täysin välttää.
3. Maksutavat
Maksaminen tapahtuu turvallisesti verkkokaupassa tarjolla olevilla maksutavoilla, kuten pankki- ja luottokorteilla sekä muilla maksupalveluilla, kuten WooPayments. Maksunvälittäjänä toimii WooPayments. Maksutapahtuma on suojattu ja asiakkaan maksutiedot eivät tallennu verkkokaupan järjestelmään.
4. Toimitustavat ja -ajat
Tilaukset toimitetaan Gelato-palvelun kautta suoraan asiakkaalle. Toimitustavat ja arvioidut toimitusajat vaihtelevat valitun toimitusvaihtoehdon ja asiakkaan sijainnin mukaan. Keskimääräinen toimitusaika on 5-10 arkipäivää. Poikkeustilanteissa toimitus voi kestää pidempään, ja asiakas saa tiedon mahdollisista viivästyksistä.
5. Toimituskulut
Toimituskulut määräytyvät tilauksen koon, toimitustavan ja toimitusosoitteen perusteella. Toimituskulut näkyvät kassalla ennen tilauksen vahvistamista. Mahdolliset tullimaksut tai muut paikalliset verot ovat asiakkaan vastuulla.
6. Tilauksen seuranta
Asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa tilauksen tekemisen jälkeen. Kun tilaus on lähetetty, asiakas saa seurantakoodin, jonka avulla lähetystä voi seurata. Jos tilauksen toimituksessa ilmenee ongelmia, asiakas voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
7. Palautusoikeus ja reklamaatiot
Koska tuotteet valmistetaan tilauksesta, niillä ei ole normaalia 14 päivän palautusoikeutta, ellei tuote ole viallinen tai vaurioitunut kuljetuksessa. Mikäli tuotteessa on virhe, asiakkaan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@taulut-sisustukseen.fi mahdollisimman pian ja liittää mukaan kuvat tuotteesta ja virheestä. Reklamaatio on tehtävä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Vialliset tai väärin toimitetut tuotteet korvataan joko uudella tuotteella tai palauttamalla maksusuoritus asiakkaalle.
8. Tilauksen peruuttaminen
Tilauksen voi peruuttaa, jos tuotantoa ei ole vielä aloitettu. Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun, jos haluat perua tilauksesi. Huomioithan, että tilauksen käsittely voi alkaa pian maksun vahvistamisen jälkeen.
9. Asiakaspalvelu
Jos sinulla on kysyttävää tilauksista, toimituksesta tai tuotteista, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@taulut-sisustukseen.fi. Pyrimme vastaamaan kaikkiin kyselyihin mahdollisimman pian.
10. Ylivoimainen este
Emme vastaa toimituksen viivästymisestä tai estymisestä, jos se johtuu meistä riippumattomista syistä, kuten lakosta, luonnonkatastrofista, logistiikkaongelmista, pandemioista tai muista ennalta arvaamattomista tilanteista.
11. Sovellettava laki ja erimielisyydet
Näihin toimitusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Mikäli sopuun ei päästä, riita-asiat käsitellään asiakkaan kotipaikan käräjäoikeudessa. Asiakas voi myös olla yhteydessä kuluttajariitalautakuntaan.
Päivitetty: 5.3.2024